UPDATE :D

jag och sven



Helgen

I Fredags satt jag och sven hemma hos mig och chilla och spela skate 2 som vanligt, sen försökte vi fixa skjuts till Mlg och det lyckades vi med så det var jag han tobbe och adam och chaffis Adde :)
Det var en helt okey kväll, roligast på slutet när vi retades lite med en Ford som vela köra om haha..

Lördag

Då vart det chill och lite grillpartajj uppe hos Ea som fyllde 18 , sen drog vi ner till min lägenhet och hade lite förkrök,
sen ner mot strandserveringen där det var hyffsat bra tryck, synd bara att bandet slutade spela
när vi kom... men men sen vart det lite skojbråk bland alla så vi låg i en hög ute på gräsmattan där och skrek
RAPPAPAP PAPAPAPPAPAPAPA , sen gjorde jag illa mit knä såklart så haltar lite nu,
men snällar man får ta!

tack bra fint hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0