Skidtestartryck i tandådalen

ja nu ska jag ta tag i det här lite...
I torsdags tog jag pimpmobilen ( Citroen BX14 RE -89 )  och körde den mot sälen, det jag inte visste var att Mattes brorsa också vela till sälen den helgen så jag kunde fått sällskap båda resorna men men.. lätt att vara efterklok.
När jag väl kom fram till Tandådalen så tröck jag på mig snowboardbyxorna och bootsen och sprang bokstavligt till backen sket i att hälsa på nån bara upp och hajkade första bästa box :P haha.. sen när jag gjort det ett tag träffa jag matte och gidliund sen fråga dom om jag vela haka till mcdonald i lindvallen och käka så det var jag rätt sugen på.

Så vi satte oss i bilen och körde mot lindvalen det vi inte visste var att mcdonald inte öppnade förens om 10 dagar typ så det sket sig.. så vi körde ner till sälen byn istället och drog in på den lokala pizzerian som är sjukt billig.. naaat.. och käkade där istället det var smuuuud.
Sen drog jag in på bolaget köpte några kanonkulor sen drog vi upp till Tandådalen igen, Matte och giddan chillade i bilen medans jag sprang upp till backen igen och började nöta lite sen kom dom och joina körde vi lite handplants på en hoppkant och på lite breda boxar, det var sjukt kul faktiskt att få åka av sig lite!
Sedan senare på kvällen så träffade jag Johan och Jonas och vi styrde boendet.. så jag körde dit bilen och packade in mina grejor, sen droppade en efter en in i boendet.
På kvällen sen så tog vi några kalla och chillade lite och satt och snackade runt vardagsrumsbordet, sedan drog vi på wärsan där sälenmagasin hade releasefest med gratis bärs i baren fast dock vare rätt segt där så jag stack hem till gidlund och hängde lite ist med grabbarna.. så drog vi till wärsan sen igen men upptäckte att det var lika tråkigt som första gången så vi sket i det och gick hem och la oss igen.

Fredag

gick jag upp käkade lite frukost och drog direkt ut i backen och shreddade järnet typ hela dagen.. blev en god lunch på wärdshuset med grabbarna secondhands, sen vare hem och börja förkröka till festen som var på kvällen ( Nitro och Secondhands hade filmpremiär på Fjällis).
Den kvällen var riktigt nice förkrök i junkyard stugan sen vare in på fjällis och härja uta bara den! kul att träffa allt folk alla säsongare osv.
Dock så hade nån sagt att det var efterfest hemma i vårt boende så när man ramlar in runt halv 3 snåret så sitter det 20 pers plus där inne och hojjtar och skriker medans Piffen ligger och sover haha .. men han sov ironiskt nog.

Lördag
Så runt halv 6 tiden nå liknanade ramlade man in i sängen och sov väl 3 timmar sen så ramlade man up prunt 9 halv tio gick jag upp och satt mig i soffan chillade lite sen drog jag på mig lite kläder stack ut i backen direkt och åkte lite.

Kommentarer
Postat av: hönan

helvete vilket tryck hesten!

med detta säger jag för en trevlig 20sek prat i telefon och inte nog med det, jag drar en QUÄÄCK!

2008-12-02 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0