Tisdag och onsdags tryck!



Tisdag

Igår så var jag och Moa nere på stan och hängde lite, och kollade när hon shoppade.
Nog för att hon bara köpte en tröja men iaf, den var sjukt freäsch!
Så åt vi på Burger King det var också rätt smutt, sen drog vi hem och chillade lite!
Senare på kvällen drog jag och skejta i Rommen det var kul som bara den, lite folk och värme i hallen det var smutt!

Onsdag

Vaknade av mitt alarm imorse som är Artymove - Steppin out skönaste låten att vakna till ialla fall! :) sen hade ju zombien Dennis försökt micra gröt utan vatten imorse så det började ju typ brinna i micron och luktade en del när man gick upp haha... men men sånt som händer på morgonen när man är lite trött!
Sen tog jag och Moa lite morgonkaffe och jag gjorde lite mackor, sen kolla vi på lite Dr.Phil som vanligt osv.
Igår så hittade jag ett par cleana byxor på Zara som jag var sugen på att köpa, så jag drog ner idag och köpte dom, dom som är på bilden ovan.
Dennis kom nyligen hem från jobbet, och nu sitter vi och kollar på Forum filmen och chillar i soffan, helt okey.
Får se vad man ska hita på mer ikväll, kanske glo lite mer snowboardfilm och chilla!

kommer upp en bild på maten jag åt ovanför här sen :)

PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0