Tisdag eftermiddag



Ja jag tog mig en rätt lång promenad runt stan, gick väl säkerligen 7 km säkert.
Men det var uppfriskade och trevligt, dock lite trist väder men men, skönt at komma ut.
Var väl ute i 3.5 timme och gick.. sen när jag kom hem la jag in bilderna på datorn och började redigera lite,men var väl inge superbra bilder direkt, blir nog en till promenad imorgon om vädret tillåter det.
Sedan så ställde jag mig och skalade lite mandelpotatis jag skulle ha till mitt potatismos och lite körv och köttbullar så det var nice!
Så nu sitter jag och smälter maten och kollar på kungen av queens med Dennis, får se vad vi ska hitta på ikväll.
Kanske spela lite gitarrhjälte och tare piano bara. visar sig...
simma lugnt //Brorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0