helg och måndag!

Helgen
Sådär ja har det varit helg också det var skönt! har hänt massa roliga saker under helgen :) jag och dennis var ute och härjade i fredags hamnade på ett queerparty.. det var lite drygt.. fattade inte det förens vi kom in .. så det var ju 200 spänn i sjön! kul kul.. så vi drog ner på Cafe Sör så det var soft! på lördagen var jag och dennis uppe i varingskollen och åkte lite bräda, hajkade hela backen upp och ner cirkus 6 gånger det var stört kul att åka lite.
Sen på kvällen hookade jag upp med Maggan och vi satt hos 2 tanzaniare på grönland och förkröka sen drog vi på hiphopklubben "rå" hookade vi upp med christer petterson där, det var trevligt, dock lite dålig med folk så det var synd!
Söndagen vart en slapp dag typ chillade film och gitarrhjälte och sen tog vi en promenad på eftermiddagen och kollade lite streetrails.. dock vare ju tänkt att vi skulle åka lite men en viss person vart bakis så det sket sig! men får se nästa helg då!

Måndag
inte gjort alltför mycket idag..  kollat lite jobbannonser hemma och så, promenerat ner till en skatehall som jag trodde skulle vara öppen men visade sig att det var den inte, men ska försöka imorgon igen och hoppas på att den är öppen för jag är stört skejt sugen!!
Åt Ris och fiskpinnar och bea sås idag det var gött!
Nu sitter jag och lyssnar på smuud låt jag fick av Hönan (JasonMraz - Details in the fabric feat. James Morrison) sjukt bra är den!
men men ny dag imorgon PZ

Kommentarer
Postat av: fluuga/höna whatever!

nog fan äre tryck irän!

nu ska hönan sova.

2008-12-09 @ 03:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0